خاطرات سرلشگر خلبان شهید حاج مصطفی اردستانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 8 آذر 1392
بازدید : 281
نویسنده : ابراهیم زارع

 خاطرات سرلشگر خلبان شهید حاج مصطفی اردستانی
 تبعيض ممنوع
 « يکي از پرسنل نهاجا »

در يکي از يکانهاي نيروي هوايي ، مسئول خبازخانه بودم و براي جيرة غذايي سربازان نان بربري درست مي‌کرديم . از فرط علاقه‌اي که به تيمسار اردستاني داشتم ، يک روز براي اينکه بخشي از محبتهاي ايشان را جبران کنم ، چند قرص نان بربري خوب و کنجد زده طبخ کردم و به دفتر کارش بردم تا براي صبحانه ميل کند .
از آجودان خواستم اجازه بدهد به دفتر تيمسار بروم ، آجودان گفت :
تيمسار خودشان گفته‌اند که نان بياوريد ؟
نه ، من خودم آورده‌ام .
با شناختي که من از تيمسار دارم فکر نمي‌کنم بپذيرد . ولي به هر حال الآن هماهنگ مي‌کنم .
آجودان ، با اکراه ، گوشي تلفن را برداشت و به تيمسار ورود مرا اطلاع داد و کسب اجازه کرد . اما از اينکه براي چه کاري آمده‌ام ، هيچ نگفت . تيمسار نيز موافقتش را اعلام کرد .
در زدم و با نانهايي که در دست داشتم وارد اتاق شدم . تيمسار خيلي گرم مرا تحويل گرفت و گفت :
… بفرماييد ! کاري داشتيد ، مشکلي پيش آمده ؟
خير تيمسار ، هيچ مشکلي نيست . فقط چند قرص نان براي شما آورده‌ام تا براي صبحانه ميل کنيد .
وقتي اين حرف را شنيد ، چهرة خندانش به يکباره تغيير حالت داد و يکي از نانها را از دستم گرفت و به دقت ورانداز کرد . در حالي که چهره‌اش در هم شد ، رو به من کرد و گفت :
آيا نان سربازها هم همين‌طور است ؟
خير تيمسار ، آنها کنجد ندارند و از لحاظ کيفيت هم به خوبي اينها نيست .
خيلي زود اينها را برگردان ! اگر شما را نمي‌شناختم خيلي دلگير مي‌شدم و شما را سرزنش مي‌کردم . به جاي اين کارها سعي کن کيفيت نان سربازها بهتر شود .
من که از کار خود شرمنده شده بودم ، در حالي که مرتب از تيمسار عذرخواهي مي‌کردم ، اجازه مرخصي خواسته و اتاق را ترک کردم .





:: موضوعات مرتبط: مسجد صاحب الزمان شهرک ایثار , ,
:: برچسب‌ها: حاج مصطفی اردستانی , خلبان , سرباز , تیمسار , خاطرات ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


این وبلاگ جهت معرفی روستای شهرک ایثار به تمام مردم ایران و در جهت حل مشکلات روستا راه اندازی شده است. امید است که با عنایت حضرت ولی عصر ارواحنافداه و یاری شما دوستان قدمی هرچند کوچک در راه آبادانی آن برداریم.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


RSS

Powered By
loxblog.Com